Course Code: H

Mota: Hautazkoa / Kreditu kopurua: 3 ECTS

Gaur egungo komunikazio esparruan erakundeek protagonismo berezia hartu dute eduki informatiboen sortzaile bezala.

Horretaz gain, haiek sortutako mezuak korronte informatiboan barneratzeko ahalegin berezia egiten dute eragile publiko eta pribatuek.

Hori dela eta, erakunde komunikazioa espezializazio arlo garrantzitsu bat bilakatu da kazetarientzat.

Modulu honetan bi eskola-mota bereizten dira:

  • Eskola magistralak (1 kreditu).
  • Mintegi-orduak (0,5 kreditu).
  • Ordenagailu-praktikak (1,5 kreditu).

E-komunikazioa, e-kudeaketa eta e-lankidetza administrazioan eta bestelako erakundeetan

  • Erakunde-komunikazioa informazioaren, komunikazioaren eta teknologien unibertsoan: Erakundeen komunikazio-jarduerak, E-komunikazioaren ereduak eta
  • E-administraziorako baliabideak
  • E-komunikazioaren arkitektura: diseinurako aldagai nagusiak
  • Erakunde-komunikazioaren erronkak aro digitalean: Erakundearen irudi korporatiboa; datuen, informazioaren eta ezagutzaren kudeaketa jakintzaren eta komunikazioaren gizartean; erakunde-komunikazioaren estrategiak eremu digitalean.
  • Erakunde-komunikaziorako proiektu, estrategia eta proposamen berritzaileen zenbait eredu.

Erakunde komunikazioa: oinarriak, funtzioak, helburuak

Kanpo komunikazioa erakundeetan:

  • Oinarrizko erremintak eta bakoitzaren egokitasuna
  • Komunikazio informalaren kudeaketa
  • Beste erreminta batzuk
  • Agendaren garrantzia

Barne komunikazioa eta oinarrizko erremintak

Krisi komunikazioa: krisi motak, aurreikuspena, planifikazioa

Teknologia berrien erabilera barne eta kanpo komunikaziorako

Kasu praktikoen azterketa

Erakunde komunikazioa EITBn.

  • ADECEC (2002). La comunicación y Relaciones Públicas en España. Radiografía de un sector, Bartzelona: Ediciones Pirámide.
  • AGIRRE, A. CASTILLO, A. eta TOUS, D. (2004). Erakundeen Administrazioa. Oinarriak eta Aplikazioak. Leioa: EHU/UPV.
  • ALMANZA MARTINEZ, A. (2011). Del gabinete de prensa al gabinete de comunicación. Madril: Comunicación social.
  • ÁLVAREZ, T. eta CABALLERO, M. (1997). Vendedores de imagen. Los retos de los nuevos gabinetes de comunicación. Bartzelona: Paidós Papeles de comunicación 18.
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  • AMATRIA X. eta beste (2013). Komunikazio elektronikoa IVAPen gomendioak web-orriak idazteko. Gasteiz: Eusko Jaurlaritza. URL: http://www.erabili.com/zer_berri/muinetik/dokumentuak/2013/IVAP_Komunikazio_elektronikoa.pdf
  • ARROYO, L. eta YAS, M. (2003). Los cien errores de la comunicación de las organizaciones. Madril: ESIC.
  • ASENSIO ROMERO, P. (2008). Marketing Municipal. Madril: Ediciones Diaz Santos. URL: http://books.google.es/books?id=qqk-z4oskVwC&pg=PA191&lpg=PA191&dq=marketing+administraci%C3%B3n+local+libro&source=bl&ots=qBIhKQquSl&sig=y9S0ZVc9bCCRJGzg7TC2hzSL4KE&hl=es&sa=X&ei=Nl6xU5epCZKY0QX59ICgBw&ved=0CCEQ6AEwATgK#v=onepage&q=marketing%20administraci%C3%B3n%20local%20libro&f=false
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  • IBERDROLA (2014). Estilo LIburua. URL: http://www.iberdrola.es/webibd/gc/prod/es/doc/libro_estilo_eusk.pdf
  • IBERDROLA (2014). Libro de Estilo. URL: http://www.iberdrola.es/webibd/gc/prod/es/doc/libro_estilo_es.pdf
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  • MINISTERIO DE ADMINISTRACIONES PÚBLICAS (2006). GUÍAS de apoyo a la calidad en la gestión pública local. Guía 10. Comunicación y marketing público dirigido al ciudadano. Eskuragarri: http://www.femp.es/files/566-274-archivo/P%C3%A1ginas_de_Gu%C3%ADa_10_(primera_parte).pdf
  • PIÑUEL RAIGADA, J.L. (1993). La Dirección de Comunicación. Madril: del Prado.
  • POZO LITE, M. (2007). De las Organizaciones como fuente de Información Periodística Especializada. Madril: InSpain Publications.
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  • RAMÍREZ, T. (1995). Gabinetes de comunicación. Bartzelona: Bosch.
  • ROBLEDO, M.Á. eta MACÍAS CASTILLO, A. (2009). Comunicación corporativa. Las relaciones con los medios de comunicación. Salamanca: Publicaciones de la Universidad Pontificias.
  • RODRÍGUEZ FERNÁNDEZ, O. (2013). Community Manager. Madrid: Anaya.
  • RODRÍGUEZ GONZÁLEZ, M.M. (2006): Cómo afrontar la comunicación en una situación de crisis motivada por el rechazo ciudadano: caso Boroa. Doktorego Tesia. Leioa: Euskal Herriko Unibertsitatea UPV/EHU.
  • ROJAS, P. eta REDONDO, M. (2013). Cómo preparar un plan de social marketing. Bartzelona: Gestión 2000.
  • RUFÍN MORENO, R. eta MEDINA MOLINA, C. (2013). Marketing Público. Investigación, aplicaciones y estrategia. Zaragoza: ESIC.
  • SANCHO ROYO, D. (1999). Gestión de servicios públicos: estrategias de marketing y calidad. Madril: Tecnos.
  • SOTELO ENRÍQUEZ, C. (2001). Introducción a la Comunicación Institucional. Bartzelona: Ariel Comunicación.
  • VELA GARCÍA, D. (2013). Social Media Manager. Madril: Anaya.
  • ZAMORA MEDINA, R. (2012). Claves para gestionar la comunicación política local. Madril: Comunicación social ediciones y publicaciones.